Pages

Friday, June 1, 2012

Tempat percutian yang popular.

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari tu masa jaga booth Prudential BSN Takaful kat Giant Putra Height kami agak terkejut dengan jumlah pengunjung yang datang ke Giant..memang boleh dibilang dengan jari. Lepas direnung-renungkan, rupanya cuti sekolah dah bermula. Memang la ramai yang ambil peluang pergi bercuti atau pun at least balik kampung.


teringin nak duduk kat kampung camni dalam citer Kampung Boy ni!
Since aku pun dah agak lama tak bercuti so aku pun mencadangkan kat Mr. Hubby untuk pergi bercuti..cadang nak bawak anakanda berdua tu. Kali ni pergi luar negara la pulak..nak merasa jugak kan??

Aku pun search je la tempat2 kat luar negara yang popular..sebenarnya, tempat2 ni dah ade dalam list tempat aku nak pergi.

1. Bandung - aku nak shopping puas2 kat sini..
2. China - banyak jugak tempat aku nak pegi kat China ni..antaranya Tembok Besar and Guangzhou..
3. Mekah/Madinah - ziarah aka umrah. Aku nak tengok pokok kurma leh tak?
4. Holland - aku nak tengok ladang bunga tulip terbesar..
5. Venice - yang ni aku nak pergi berdua je ngan Mr. Hubby..3rd honeymoon :)

Tu antara tempat2 yang memang aku nak pergi and Insya Allah aku akan pergi suatu hari nanti.

Banyak lagi tempat yang aku nak pergi tapi belum jumpa exact location yang benar2 menarik hati aku..
Aku teringin nak pergi petik buah2 cam oren and epal tu sendiri..Tak mo yang kat Malaysia, nak yang kat tempat asal. hehe!




No comments:

Post a Comment