Pages

Thursday, May 24, 2012

Bila banyak sangat junk mail!

Mesti korang tertanya2 kenapa blog aku tak leh diaccess 2,3 hari lepas kan?
Al-kisah, aku lupa sangat2 nak renew aku punya domain name. kekeke..
Memang busy sangat2 dengan kerja sampai tak update blog. Bila aku nak update je dah tak leh access..baru la menggelabah nak bayar kan? Reminder diorang hantar pulak masuk junk mail memang la aku lagi kurang aware..
gambar hiasan semata-mata :)



Hari ni sepatutnya aku ke Kuantan tapi atas beberapa sebab my dear hubby tak bagi keizinan ke sana. So, selaku isteri yang perasan solehah + baik aku hanya menurut perintah..mana la tau kalau something bad happens pulak if aku melanggar arahan dia. Aku percaya, Allah dah atur elok dah semua benda so mesti ada hikmahnye..

No comments:

Post a Comment