Pages

Friday, June 29, 2012

Penantian itu satu penyeksaan!

Akhirnya, setelah tak berapa lama sabar menanti dan menunggu..semalam Mr. Hubby ajak aku pegi kedai telefon. Satu je yang aku kagum dengan Mr. Hubby ni, rezeki yang dia ada confirm dia akan berkongsi dengan orang2 sekeliling. Tapi bukan dengan hulur saja2. Mr. Hubby kalau nak beli apa2 sure akan cari member2 dulu. Tanya dulu sape ade jual barang dia nak beli tu..tolong kawan katenye walaupun tak dapat harga kawan-kawan.


And jeng..jeng..jeng..walaupun agak tergugat dengan kaler putih tapi hati terpaut dengan kaler pink..sebab hp before this dah kaler putih kan..

akhirnya..dalam genggaman!
Ms. Pinky!

Walaupun ade sedikit rasa menyesal sebab spend banyak duit untuk benda yang akan susut nilai dan pasti akan berganti nanti tapi sometimes kita kena reward diri sendiri..ye tak?? Hehe!

Sebenarnya, dari semalam aku dah tergedik2 nak update tapi apakan daya, Mr. Hubby cakap "balik nanti charge dalam bilik, jangan duk explore gnote tu depan anak2." 
Anak2 aku tu pantang tengok benda baru sikit, nanti diorang yang lebih2 nak explore pulak..budak2 la katakan. Aku pulak sayang la Ms. Pinky aku ni..benda baru ;p
So, semalam Ms. Pinky duk bertapa je la dalam bilik sorang2. Tak sempat nak snap pic pon.

Tengah malam semalam Mr. Hubby duk godek2 lepas kitorang seme tido. 
So far, dari segi ketahanan battery OK la..dari tengah malam semalam sampai skang masih ade 40%++ battery dia. Tu pun sebab hp aku memang tak berenti2 bunyi Kakao..Agent Insurance la katakan. Hp selalu bunyi.Hehe..

Yang lain aku masih tengah menganalisis. Sekarang pun aku tengah uninstall application yang mengarut2 yang diorang dah install. Semalam, budak-tukan- jual tu cakap dia dah siap2 root GNote aku. Aku percaya je la sebab kawan kan..Then after beli, ade sorang lagi kawan tengok2 hp aku, then dia notice hp aku belum root lagi. So, hari ni aku godek2, memang sah belum root lagi. Takpe la, rasanya ade application yang bleh uninstall 'pre-install application' ni..kena cari lagi. Mungkin kawan-tukang-jual tu terlupa nak root hp aku kot (bersangka baik kat orang amalan mulia ;p)

OK la..nak kemas rumah pastu beli 'barang2 keperluan wanita' sikit. Semalam dah bagitau Mr. Hubby hari ni nak pegi cari handbag murah2..Yeay! dapat handbag baru..


1 comment:

  1. Tahniah!miss pinky dh ada dlm genggaman :) comeyla pink 2.

    ReplyDelete