Pages

Tuesday, June 19, 2012

Kesedihan yang amat..

Mau jugak air mata aku ni menitik tapi terpaksa control..depan orang kot!
Sedih sebab ade orang mungkir janji pastu wat donno..
Sedih sebab bila aku tanya aku yang kena marah balik..

air mata sia2..

Aku sangat tak suka tunggu orang lambat; lagi aku tak suka kalau orang berjanji pastu taknak tunaikan janji dia. Lagi menyampah bila ditanya aku pula yang kena marah...sedih sangat kot!!

Awalnye, macam ade satu perjanjian la tapi si pendusta suka sangat mungkir janji, marah then tabur janji palsu lagi. Macam drama sinetron yang tak tau bila nak abis. Entah la..nak taip ni pun terketar2. Marah ada, sakit hati yang amat..tu la berharap lagi pada orang..

Terus hari ni tak jadi buat kerja hari ni. Nasib la kerja sendiri kan..tapi bila hati dah terluka terus takde mood nak wat kerja. Ade rezeki, adalah...

Dah la tak nak pujuk..sakit hati yang amat ni!

Kalau berjanji, kalau bagi harapan kat orang..jangan pula kita hancurkan!

No comments:

Post a Comment