Pages

Thursday, April 19, 2012

Accident lagi!

seperti yang dijanjikan semalam, cerita tentang eksiden yang happened last week.

Cam biasa, setiap hari Khamis aku buka booth Prudential kat Hospital Pusrawi Kajang. Nak dijadikan cerita, hari Khamis last week aku dah agak lambat sampai Kajang. Agak menggelabah la sikit..Aku paling tak suka bila orang cakap aku lewat!


Pagi tu pulak entah kenapa kereta punya la banyak. Memang kat kajang busy tapi biasa jalan yang aku lalu tu takde la maha banyak punya kereta.

Biasa aku pusing ikut lorong yang kat depan Maybank kat Kajang tu, so disebabkan banyak kereta, terpaksa la aku memberhentikan kereta dulu sementara nak tunggu jalan clear so that aku boleh masuk lorong tu..Tengah duk menunggu, suddenly entah dari mana muncul wira buruk terus langgar sisi pastu terus blah. Aku punya panik tak sempat nak amik no plat kete tu.

Baru je bulan 6 tahun lepas aku kena langgar dari belakang, masa tu aku tengah sarat pregnant Ir.Fan, nasib baik baby takde pape. Tu yang aku fobia. Tahun lepas lagi la, kena langgar kat traffic light, MERAH lak tu!

Nasib la..terus kereta kena hantar masuk workshop. so, 2 minggu ni aku terpaksa cancel semua appointment aku, and all activities termasuk booth. bekerja dari rumah je la sambil mengupdate blog.hehe!

No comments:

Post a Comment