Pages

Monday, January 27, 2014

AJL 28

Assalamu'alaikum & Salam Sejahtera

Beria-ia tahun ni aku duk follow AJL. Dari separuh akhir lagi. Memang ntah apa-apa je. Maklum la awal tahun ni aku banyak duk kat rumah so automatik la tengok tv je keje aku.

Apapun, aku rasa memang Hafiz deserve jadi juara AJL 28. Suara dia memang power.

Jac pun power jugak tang vokal. Nak-nak dia gabung dengan 5 orang diva tu. Suka suka!

Song of the year kami laki bini dapat nombor 3. Kalau aku kaya..lalalala..

Nombor dua Hyperact. OST Teduhan Kasih tu..

Tapi theme 'Game On' yang AJL buat tu potong stim betul. Tak suka aku tengok fesyen pelik-pelik diorang. Nak komen lebih pun diorang mesti nak ikut tema kan..

Last aku tengok AJL aku rasa ok je fesyen-fesyen diorang. Zaman tu Siti Nurhaliza dengan Noraniza Idris free hair lagi. Nampak sangat dah lama tak follow AJL. Haha!

Overall, AJL 28 boleh la buat entertainment kami laki bini yang takde As*ro ni.


No comments:

Post a Comment