Pages

Wednesday, November 10, 2010

MARI-MARI kita wat website

kenapakah harus ade entry ini?
yer..kerana setelah sekian lama hajat di hati tertunda kini baru nak dilaksanakan.
umum dh tahu aku ade e-shop dh tp aku tak puas hati ngan e-shop aku tuh.
setelah banyak kajian kat internet je, nasihat dari ramai orang..
aku pon sewa hosting ngan EMBUNWEB.
lama dah..tp xpnah pon aku mengusahakan ape2. kalu tanah, dah jadi hutan belukar dah. dah bersawang dah. lamenye aku sewa tapi tak wat pape. ye la, nk upah orang lain wat website, mahal. wat sendiri aku x brape expert la plak.
last2, dtg gak idea kt kepala otak aku yang bijak ni..dh tau ex-kompeni aku ade IT sect. nape x sruh je diorg wat? kan? kan? bijak tul aku ni..budak2 IT mesti la terer bab2 ni.lala!
so, further discussion ngn ofismate aku tu mlm ni. hasilnya, nnt aku update kt blog ni.
doakan yang terbaik..
owh!kenapa aku suke gune EMBUNWEB ni? sebab mentor aku, IRFAN KHAIRI pon gune khidmat diorg. so, nk jd jutawan cam IK kena la follow ape yg die wat kan?

No comments:

Post a Comment