Pages

Wednesday, December 16, 2009

n the journey begin

hallu..im back setelah sekian lama menghilangkan diri. penat woo..status diriku ini suda berubah..im a mummy to really cute+montel bby girl name wan irdina humaira-->sape lg nk puji anak aku kalu bukan mummy nyer sendiri..nnt aku upload gmbr my luvly dotter tu..tp tang mata mmg xleh lari..ikut mata sepet mummy die gak. skang incik bud dh bersungguh2 support aku 'cd'ing + fully breastfeed her.nyesal gak xleh exclusive bf her.
masa nk deliver ku terlupa nk habaq kt doc aku nk bf irdina, after 'belah mulut' bagai, nurse dh kasi fm a.k.a susu lembu kt ank aku..huwaaa!!!but after dat aku trus mitak nk bf ank aku.nurse kt al-farabi kuantan giler super duper baik ati n layanan 1st class.masa 1st time nk susukan irdina aku cam kekok giler + cam gerun je nk pegang bby kecik. al-maklum la, aku ni kalu bby yg leher aka tengkuk still lembik mmg aku xkn sentuh. tp ni anak sendiri, so kukuatkan semangat gak. nurse kt situ siap tlg pegangkan irdina masa 1st time nk susukn dia.keskes!incik bud sgt pndai pegang bby. ku kagum dgn kepandaian mr. hubby ku itu.heheok..cite sal bf and cd(cloth diaper a.k.a lampin-kain-ala2-pampers-tp-blh-basuh) ni bermula masa mmber aku kasi 1 website utk penyusuan ibu. masa tu aku kalu x silap aku x pregnant lg kot or br pregnant.mula2 cam wat xtau je..then masa 6mths preggy,masa aku nk start beli brg2 bby aku bukak website..taraa!byk rupenye info sal bf.start dr situ aku nekad nk fully bf ank aku.alhamdulillah..stakat ni aku berjaya.n the journey begin..next time aku cite lg sal bf n cd ni..skang, back to work! haip!!;-p

No comments:

Post a Comment