Pages

Monday, January 25, 2010

lala..

huish..ku xtau nk tulis pe.bila x bukak laptop mencurah-curah idea but bila dh bukak cam kosong je otak ku ini.
la ni..dh 3 mggu aku berhenti keje.hehe..sukernye aku..kena plak hubby ku yg sruh berenti keje.awk duk umah je jaga anak, biar sy keje sorg2.lg ku suke..yg penting, walopon x bekerja, ku maseh dpt shopping sesuka ati ku.keskeskes..

irdina dh pandai meniarap dh.masuk ari ni genap seminggu dia dpt meniarap..n mulut die sgt la becok(cm dh pndai ckp je.hihi).ku layan je la anak daraku nan seorang itu.sronok tgk die gelak bila aku layan dia.hehe..org ckp irdina mulut manis. mn x nyer..susah nk tgk ank dara ku itu nangis..kalo nangis pon nangis ngada2 or lapa sgt2.senyum manjang..
walopn skang aku duk umah x bermakna aku duk diam je.pluang yg ade x ku sia2 kn..since aku mmg suke berniaga, ku wat loan ngan hubby ku wat modal bisnes kecik2..nk tau bisnes pe..jom jenguk sini

No comments:

Post a Comment