Pages

Sunday, September 6, 2009

masam manis kehidupan..

dh nk masuk 36 weeks dah n aku makin x sabar tnggu baby ni lahir..hehe..daddy die pon..skang ni pon dh x larat sgt dh nk jln2 or berdiri.kadang2 sampai naik kebas kaki kalau berdiri lama sgt. n now dh lebih seminggu aku amik unpaid leave..bukan nyer sengaja tp aku mmg tahap yg rase letih yg amat sgt dh ni..ye la duk ofis yg kebanyakan ofis mate aku lum kawen n lum ade anak lg..mcm2 la diorg nasihatkan aku berdasarkan bacaan n fahaman diorg je..aku x salahkan diorg coz diorg xde pengalaman lg..terlalu mentah but bila diorg mula wat andaian2 negatif kt aku..sedikit sebanyak terasa gak aku..huhu..nk ikutkan aku dh 500% berubah
compare ngn aku dulu yg panas baran, suka marah n tersangat la garang..hehe..demi utk ank aku..xmo dh garang2 but manje2 ngn hubby aku suda semestinya..++ amik kesempatan skit2.hahaha!jgn mare ye abang..even doc pon nasihatkan aku suruh byk berehat.kalu aku g ofis for sure mcm2 keje aku kena wat..ye la, dh nm pon kuli kt situ..yg aku sedih kdg2 ofis mate aku sj je gune alasan pmpn pregnant kena byk jln spy senang bsalin utk memudahkan keje diorg..duduk pon aku x selesa n sakit..ni plak nk bjalan..tp aku ikutkan je..ada lak yg amek kesempatan ngn kesihatan aku yg x berape memuaskan ni, wat andaian negatif..tp xpela..aku percaya, ape y diorg wat kt aku akan berlaku kt diorg jugak nnt..amin..(huhu!jahat aku neh doakn org)
tp yg best ptg ni hubby aku balik bgtau satu berita yg menggembirakan..berita pe..jeng..jeng..biarla rahsia wat sementara nih..yg penting aku bersyukur atas kemurahan rezeki yg Allah kurniakan kt kami..Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment