Pages

Friday, April 5, 2013

Anakku Eczema (Part 1)

Hari ni dah masuk hari ke-5 eczema Ir.Fan kembali mengganas. Sebenarnya since last year dia kena eczema tapi makin menjadi2 bila kami pindah KL ni. Daddy dia cakap may be sebab udara kat sini. Mungkin la kan..paham2 sendiri la KL, mana nak sama dengan udara kampung.

Alhamdulillah.. lepas 4 malam berturut2 Ir.Fan duk meraung macam kena dera, malam tadi kurang sikit melalak. Kalau tak dengan2 aku tensen..serius sangat tensen!

So, today dah masuk hari kedua la aku bercuti. Nasib keje sendiri..tapi kena re-schedule balik la semua appointment aku.

Kulit Ir.Fan pulak dah bersisik satu badan...dari kepala sampai kaki!!

Macam2 orang suggest, suruh pergi klinik tu la..klinik ni la..pakai itu pakai ini..tapi sekarang aku stick to QV nye cream je dulu. Nampak ok bila aku sapu QV cream tu tapi punya la oily. Cumanya, bila dah teruk camni terpaksa la kami refer doctor balik. So, tengah mencari2 la pead yang sesuai untuk hero aku tu..mana la nak pegi ni?

No comments:

Post a Comment