Pages

Sunday, November 6, 2011

Irfan Khairi..again!

ari jumaat lepas Irfan Khairi (IK) ade mai Kota Bharu untuk preview Revolusi FB. nak join tapi dah ade appointment on that day..apakan daya!
so, aku just mencedok ilmu dari pakar perniagaan internet ni. really admired him!
aku baru je follow perkembangan dia tahun 2008. pernah la attend workshop dia tahun 2009, mahal oo!

pastu aku follow preview die je, slalu die turun paling dekat pon kat Kuantan. tapi kali ni aku bernasib baik dia turun KB. walaupun agak lewat aku notice kedatangannya.
masa peg preview ari tu jupe IM yang penah sama2 attend course kat Hotel Raudhah, anjuran Persatuan Usahawan Internet Malaysia Pantai Timur. hehe.
tak sempat nak snap gambar ngan IK masa kat Kb ari tu, tp aku try cari gambar ngan IK kat Kuantan. nanti dah jupe aku upload.

No comments:

Post a Comment