Pages

Thursday, November 3, 2011

balik kampung.

semalam, jalan2 kat Kota Bharu tak de la  jammed teruk cam ari ni. ari ni naik lenguh kaki aku. pusing sana..jammed..pusing sini..jammed. ni la suasana biasa bila dekat2 ari raya. jangan kata raya puasa and raya haji je jammed..raya cina, india pon jammed. pendek kata asal cuti je mesti jammed. maksud jammed kat sini bukan jammed kat tengah2 bandar nun..yang tu aku tak heran. ni jalan2 kat kampung pon jammed. punya la ramai rakyat kelantan rupanya.
tu belum tengok kete yang park kat umah masing2. time2 gini la nak jamu mata. segala jenis kete ade. tak heran la setakat BMW or Mercedes-Benz, penah la terserempak ngan Rolls-Royce, Hummer kat lorong nak masuk rumah aku ni. takat Ferrari, selalu sangat..
yang sultan/anak sultan/kerabat punye. hehe. Bentley je belum penah jupe kat sini, tunggu aku nye Bentley kot!
cakap banyak tak guna, kalau tak usaha kan? patut la orang berniaga bertambah kaya, rupanya ramai pembeli2. ni yang motivate aku supaya lebih berusaha. chaiyok!

dream car aku?
tak dapat Bentley, cukup la YANG NI ;p
yang ni duk tunggu aku kat Naza World. ntah bila nak amik xtau.hehe!

p.s: gambar ehsan dari sini

No comments:

Post a Comment