Pages

Tuesday, February 8, 2011

finally..

akhirnya streamyx dah kembali ok..maklum la cuti CNY ni streamyx pon ikut cuti skali. dah paham sangat dah..

untuk aku yang berbisnes through internet ni agak gundah-gulana bila streamyx x ok..ye la..takut customer lari or dicop penipu. jatuh la kredibiliti aku.

so, masa yang terluang yang ade aku gunakan untuk menjalankan hobi aku.hehe..

mulanya aku nak jahit mei tai yang tertangguh sekian lama..
next week nak g jalan2 so mei tai tu kire in very top list untuk dijahit.
cari2 balik kain2 yang aku potong before pindah dulu ade yang missing. may be masa pindah dulu kot ade yang tercampak. so petang tadi aku pegi la cari kain2 yang dah menghilangkan diri.
kat kedai yang aku peg tadi agak limited sikit pilihan, so rembat je yang mana ade. janji leh pakai next week.
tengah duk soal siasat budak promoter sal kain2 yang ade kat kedai tu (apakah??), ternampak kain yang dah lama aku duk cari2.hehe..
flannel ataupun budak kedai tu kata kain cotton kapas (orang kampung panggil macam2..ade yang panggil cotton kapas, kain kapas berbulu and ade yang panggil kain kapas je).
leh la aku wat cd utk adik irdina ni plak.hehe..

papepn, sok kena siapkan mei tai dulu ;p

No comments:

Post a Comment