Pages

Thursday, July 28, 2011

After a long break!

last post on 15th May 2011, so sorry sebab mengambil masa yang agak lama nak update blog ni.
pape pun, i have good reason. 12 hari lepas, on 15th July 2011 tepat jam 3.29 petang aku telah selamat melahirkan anak teruna kesayangan. so skang kami dah ade sepasang la..
so, skang ni dalam pantang lagi la. sama cam kakak dia, anak teruna aku ni pon berjaga malam gak. agak kepenatan nak layan 2 orang anak. malam hari nak kena layan anak teruna, siangnya anak dara aku tu pulak nak bermanja ngan mummy.

oh ya..second baby ni aku letak nama wan irfan hasif wan hishamuddin.
irfan for kecerdikan and hasif for kemas, rapi. wan tu takde la maksud..amik nama belah daddy je.
wan irdina humaira
wan irfan hasif
i love both of u so much!!
tak lupa gak..wan hishamuddin..cinta hati aku selamanya..i love u!!

2 comments:

  1. tahniah fariha...tak tau bile dapat jumpe irfan..^_^

    ReplyDelete
  2. x lama lagi insya Allah leh jupe..bukan tak tau mummy irfan ni suke jalan2.hehe

    ReplyDelete