Pages

Sunday, March 28, 2010

chantek

Hey wanita
Gembira dapat berjumpa

Teringat kembali kali pertama kita bersua
Ingat bila kita bersepatu serupa

Tak lama dahulu jangan kau ka
ta kau dah lupa
Kau bersama kawan-kawan mu dan yang nyata

Kau paling menyerlah di antara mereka

Rambut hitam warna cokelat anak mata

Membuat aku kurang fasih bila bicar
a
Apakata kita ambil sedikit masa
Untuk mengenali sesama kita dengan lanjutnya
Dan jika kau rasa apa yang ku rasa
Ayuh kita ke bab kedua dan seterusnya



Chantek

Dirimu buat ku tertarik

Menghilang segala prasangka

Di jiwa
Ohh chantek
Sungguh aku cinta kamu

Dia

Pandai menjaga hati ayah dan ibunya

Kelakuannya sama dengan orang tuaku juga

Dia

Bisa cipta yg gula dari yang cuka

Pandai menukar yg duka kepada suka

Dia

Bijak mengatur acara dan juga masa
Cekap memasak garam gula secukup rasa
Dia

Pandai menjaga harta da
n juga duitnya
Tetap anggun tanpa mendedahkan kulitnya

Dia
Setia pada Yang Esa satu-satunya

Memenuhi tanggungjawab 5 waktunya

Dia

Punya tempat dalam rancangan yg ku rangka

Tak usah lengah
Ayuh kita berumah tangga

Chantek
Sechantek suria menyinar

Seindah bunga yang di taman..mekar

Chantek

Dirimu buat ku tertarik

Menghilang segala prasangka

Di jiwa
Oohhh chantekk
Sungguh aku cinta kamu

Aku
Melihat kita bersama di hari tua
Dia
Masih satu tiada empat tiga atau dua

Dan walaupun kau sudah kepudaran rupa
Kau tetap cantik padaku aku tak lupa

Kita bersama di anjung luangkan masa

Kewangan kita merdeka mampu bersara
Hasil usaha kita dari masa dahulu

Cukup untuk mengisi perut anak dan cucu

Hidup santai tak perlu terburu-buru

Punya masa kerja ibadah dan juga ilmu

Anak kita dan ayahya semua sebulu

Aku bilang kau chantek dan mereka setuju

Chantek
Sechantek suria menyinar

Seindah bunga yang di taman..meka
r
Chantek

Dirimu buat ku tertarik

Menghilang segala prasangka di jiwa
Ohh ch
antek
Sungguh aku cinta kamu


tiba2 rasa nak jiwang lak pagi2 ni. ape kena mengena lirik lagu ni ngan aku? hehe
fyi, dengan lagu ni incik bud a.k.a my hubby melamar aku. waktu tu kan tengah cintan cintun. tapi incik bud ni bukannye reti sgt romantik2 ni. waktu tu tgh faymes giler lagu ni. waktu dalam kete, kami nak berenti makan dj pasang lagu ni then sampai kat yg kaler merah tu incik bud cakap, " awak la tu.." cam tu je.
alhamdulillah, walaupun tak romantik dah dekat 2 tahun dah kami idup bersama. harap berkekalan dunia and akhirat.
sayang kamu! ;p

No comments:

Post a Comment